Od początku swojego życia funkcjonujemy wśród słów. To one kształtują nasze poczucie własnej wartości i odwagę do bycia sobą.
Od dziecka, kiedy jesteśmy istotami najbardziej wrażliwymi i bezbronnymi wobec przekazu ze strony rodziców, dziadków, opiekunów w żłobku, przedszkolu i szkole, po bycie dorosłym, gdzie przełożeni, zespół z którym pracujemy oraz klienci – mają nam wiele słów do powiedzenia.
Słowa innych nadają nam tożsamość. Słowami jesteśmy ubierani albo w siłę i poczucie własnej wartości, albo w oczekiwania społeczne, które wynikają z lęku i unieruchamiają. Słowa tworzą wzorce myślenia i działania, z którymi każdy z nas nieświadomie idzie przez życie. Na szczęście – komunikacja jest wyuczalna więc.. uczmy się zmieniać na lepsze!
Jak będziemy pracować?
- Podczas interaktywnego wykładu rozbierzemy komunikację werbalną na części pierwsze, poznamy destruktory komunikacji i ich zamienniki.
- Podczas pracy warsztatowej i dyskusji każdy będzie mógł zweryfikować swój słownik na nowo – z szacunkiem i empatią do siebie i innych.
Dla kogo szkolenie?
- Osoby na stanowiskach liderskich, które chcą wzmacniać swoje kompetencje w zarządzaniu ludźmi w czasach VUCA. A komunikacja może być do tego najlepszym kluczem!
- Osób chcących zrozumieć lepiej różnice pokoleniowe w interpretowaniu świata i komunikacji
- Młodzież – najlepiej z rodzicami! Wpadnijcie z nimi! Ilekroć na tym szkoleniu byli studenci – zawsze powtarzali: „Szkoda, że nie ma tu naszych rodziców, lepiej byśmy się dogadywali.”
Zapraszam! Daj się zainspirować!